• Home
  • Geluk
    • Positiviteit
  • Business
    • Blog tips
      • Blog tools die ik gebruik
      • Ik wil bloggen! e-book
    • Instagram tips
  • Lifestyle
    • Beauty
      • Haarverzorging
      • Huidverzorging
      • Make-up
      • Vegan beauty
    • Eten & drinken
    • Fashion
    • Interieur
  • Reizen
  • Contact
De lifestyle blog vol geluk
De lifestyle blog vol geluk
Fashion

OOTD: It’s shortie time!

20 mei 2014
1 min leestijd

OOTD: It's shortie time!
It’s shortie time! Ja hoor, haal jullie korte broeken maar weer uit de kast, want het is tijd voor heerlijk weer. Gisteren gaf mijn mobiel aan dat het 25 graden werd, dus ik kon opnieuw een kort broekje aan. Ik besloot te gaan voor een lichtblauw broekje met een witte blouse en ballerina’s, lekker summerproof. Mij hoor je overigens niet klagen, want ik kijk altijd het gehele jaar uit naar deze temperaturen. Het geeft je, ondanks dat je naar school moet of moet gaan werken, toch een enorme vrolijkheid mee. 

OOTD: It's shortie time!
OOTD: It's shortie time!
OOTD: It's shortie time!
Blouse: H&M – Short: Primark – Schoenen: van Haren.

Ik hoop dat jullie, lezers, ook hebben kunnen genieten van het mooie weertje. Ondanks ons drukke leventje. Nu ik deze blogpost heb geschreven, ga ik heerlijk in het zonnetje zitten met mijn kersenstok. Als jullie met dit weer wat leuks hebben gedaan, dan hoor ik het graag.

Delen
18 Reacties
  1. Jorinda

    26 mei 2014 14:27

    Erg leuke zomerse outfit =)
    Je shortje is echt leuk!
    Liefs Jorinda

    Beantwoorden
  2. Eilish

    23 mei 2014 14:13

    Super gaaf broekje!

    Beantwoorden
  3. Esmeralda

    21 mei 2014 15:52

    Dat broekje staat je super! heerlijk met dit weer :).

    Liefs, Esmeralda

    Beantwoorden
  4. PrimarkBlog

    21 mei 2014 10:21

    Jeej eindelijk zomers weer in Nederland! Leuke outfit! :)

    Beantwoorden
  5. Bianca

    20 mei 2014 23:38

    It is! Haha zalig hé terug in een shortje naar buiten :) Mooie fotos!

    Beantwoorden
  6. chitchatontherocks

    20 mei 2014 21:51

    Superleuke en zomerse combinatie!

    Beantwoorden
  7. Tessa

    20 mei 2014 21:11

    Wat een schattig broekje!

    Beantwoorden
  8. Evelien

    20 mei 2014 20:51

    wat een onwijs leuke outfit! Het shortje is zo cute en leuk! Leuke outfit weer. :)

    Beantwoorden
  9. brittjeex

    20 mei 2014 19:30

    Leuke broekje!

    Beantwoorden
  10. De Dotties

    20 mei 2014 19:19

    Heel leuk en vrolijk shortje!

    Beantwoorden
  11. saskia

    20 mei 2014 15:44

    Leuke outfit voor dit lekkere weertje!

    Beantwoorden
  12. Romy | Big Cozy Sweater

    20 mei 2014 15:05

    Wat een leuk broekje!

    Beantwoorden
  13. Manon

    20 mei 2014 14:54

    Super leuk gecombineerd! En lekker zomers.

    Beantwoorden
  14. Jennn

    20 mei 2014 14:19

    Leuk, lekker zomers!

    Beantwoorden
  15. Jana

    20 mei 2014 13:25

    Ik moet zo nog eens langs de Primark! Super toffe short ! x

    Beantwoorden
  16. Miss Sentinelli

    20 mei 2014 13:00

    Leuke shorts!! Mooie zomers outfit :). Geniet lekker van het weer!! :D

    Beantwoorden
  17. Vanessa

    20 mei 2014 12:48

    Leuke, zomerse outfit! x

    Beantwoorden
  18. Rosanne

    20 mei 2014 12:33

    Hele leuke outfit heb je aan. Als je niet beter wist, zou je zeggen dat het een rokje was op de tweede foto haha. liefs x

    Beantwoorden
Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Vorig artikel

Toscane Reisverslag: Siena #3

Volgend artikel

Tag: 99 things

© Esmée Lifestyle 2013 - 2026
De lifestyle blog vol geluk
  • Contact & Samenwerken
  • Privacyverklaring
  • Cookiebeleid
De lifestyle blog vol geluk
  • Blog
    • Beauty
    • Business
    • Fashion
    • Geluk
    • Lifestyle
    • Interieur
    • Reizen
  • Over mij
  • Shop mijn favorieten
  • Ik wil bloggen! e-book
  • Contact & Samenwerken